مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 18:102021-06-18سياسي

استقبال بالای مردم البرز از انتخابات 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: حضور و استقبال مردم خوب بود و در بازدیدهای انجام شده از شعب اخذ رأی استقبال بالای مردم مشاهده شد.

- نورمحمد فردی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در ششمین دوره شورای شهر و روستا امروز در سطح استان البرز در کمال آرامش در 7 شهرستان، 13 بخش، 18 شهر و 250 روستا در یک هزار و 363 شعبه اخذ رأی با بیش از 30 هزار نفر در کمال نظم و آرامش برگزار شد.

وی بیان کرد: حضور و استقبال مردم خوب بود و در بازدیدهای انجام شده از شعبه اخذ رأی استقبال بالای مردم مشاهده شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تصریح کرد: در پایان روز رأی گیری از کسانی که تا الان رأی ندادند، دعوت می کنیم با اصل شناسنامه و کارت ملی یا شماره کارت ملی در نزدیک ترین شعبه محل سکونت شأن رأی بدهند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم حضور مردم باعث شود، تمام توطئه های دشمن خنثی شود و مردم جانانه و مسئولانه سرنوشت چهارساله خودشان را رقم بزنند.

فردی در خصوص تخلفات انتخاباتی، متذکر شد: تاکنون تخلف مهم نداشتیم اما در صورت مشاهده تخلف دستگاه های مرتبط مورد بررسی قرار می دهند و برابر قانون برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بالای مردم البرز از انتخابات 

استقبال بالای مردم البرز از انتخابات